Често задавани въпроси (FAQ)

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ?

Наложен платеж при доставка – Куриерска фирма доставя Вашата поръчка до адреса или до най-близкия офис на спедиторската фирма и стойността на поръчката се заплаща на куриера или в офиса на доставчика при получаването й.

КАК ДА ВЪРНЕТЕ АРТИКУЛ?

В случай, че желаете да върнете даден артикул, имате право да го направите в срок от 14 дни, като се свържете с нас на телефон +359 877 886 620 . Само след като получите потвърждение( по телефон или писмено) можете да върнете даденият артикул.

“Потребителя” може да върне артикул в 14 дневен срок от датата на закупуването, при условие че:

▪️ Заплати разходите по доставката и връщането до Avenue Boutique
▪️ Стоката е в пълна окомплектовка и добър търговски вид
▪️ Представи необходимата документация (касов бон или документ, предоставен от Еконт при плащането на наложеният платеж)


След като получим върнатият от вас продукт и се уверим, че отговаря на условията за връщане, ние ще възстановим сумата към вас чрез наложен платеж в срок от 7-10 дни
Таксата при възстановяване на наложеният платеж е за наша сметка!

Avenue Boutique запазва правото си да не приеме обратно стоки с дефект, носени или със скъсани етикети и явни повреди! Ние не носим отговорност за щети при неправилно третиране и пране на изделията.

КАК ДА ЗАМЕНИТЕ РАЗМЕР?

Онлайн пазаруването е удоволствие, за това не се притеснявайте, ако даден артикул не е Вашият размер. Можете да го замените с друг артикул в срок от 14 дни след получаването, като се свържете с наш консултант на телефон: +359 877 886 620

Ние ще ви съдействаме и консултираме при избор на нов размер и начина на замяна.

До колко време ще получа поръчката си?

Поръчките се изпращат всеки ден от понеделник до петък от 10:00 до 17:00 часа. Всички приети поръчки в тези рамки ще бъдат обслужени в рамките на три работни дни. Поръчки, които са направени след 17:00 часа  от понеделник до петък ще бъдат изпратени в рамките на три работни дни. Поръчки, които са направени в събота или в неделя ще бъдат изпратени в рамките на три работни дни.

Нужно ли е да се регистрирам за да направя поръчка?

Не. Може да направите поръчка и като “гост”. Нужно е само да попълните данните си след като приключите с поръчката си.

Мога ли да откажа поръчката преди да е приета

Да. Можете да откажете поръчката като ни пишете на shop@sportstation.bg. Нужно е да цитирате номер на поръчката в email-a.

Поръчката ми не пристигна, какво да направя?

Може да позвъните на +359 877 886 620; за да получите информация, или да ни пишете на desy_miteva@abv.bg. Нужно е да цитирате номера на поръчката си когато се свързвате с нас.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас